Bible Pay

Read 153 times

• Ezequiel89
  • Jr. Member

• 4

• 2
    • March 10, 2021, 06:46:25 PM
    more
i need help to buy a house
« on: April 28, 2021, 05:24:37 PM »
Olá bom dia, eu preciso da sua ajuda nós precisamos de uma casa eu e minha mãe, a casa que era nossa estava quase caíndo de tão velha que está, então decidimos morar alugado mas o aluguel é muito caro e minha mãe não pode fazer empréstimo no banco porque ela já é de idade ela também teve câncer nas duas mamas nos dois seios dela.
Essa casa que nós alugamos a dona quer vender por 110 mil reais no valor da moeda brasileira, mais minha mãe não tem idade para financiá-la pelo banco.
eu não posso trabalhar por que eu tomo remédio controlado para controlar a esquizofrenia o meu advogado está lutando na justiça para que eu possa receber a pensão do meu pai que faleceu em 2016 com câncer na cabeça.
eu lhe peço por favor nos ajude a comprar essa casa de 110 mil reais por favor.

aqui está a nossa casa antiga quando chove ela balança e a madeira da parte de cima está tudo podre veja na foto.

por favor me ajude.

Hello good morning, I need your help we need a house my mom and I, the house that was ours was almost falling out so old that it is, so we decided to live rented but the rent is too expensive and my mom can't take out a loan on the bench because she is already old she also had cancer on both breasts on both her breasts.
This house that we rent the owner wants to sell for 110 thousand reais without value of the Brazilian currency, but my mother is not old enough to finance it through the bank.
i can't work because i take controlled medicine to control schizophrenia my lawyer is fighting in court so i can receive my father's pension who died in 2016 with head cancer.
I ask you please help us to buy this house of 110 thousand reais please.

here is our old house when it rains it rocks and the wood on the top is all rotten see in the photo.

Please help me.